Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladın mı şimdi neden onurlu mücadele.Herşeyi kabul ediyorsun ama yaptığımız direnişe mağdur edebiyatı diyorsun.Bu çelişkiyi bana anlatabilir misin ?
Guzel kardesim,

Hala lafin isine gelen kismini kirpip anliyorsun. Sana diyormki pis islere bulastiniz, bizde size karsi pis islere bulastik. Aglasip durmayin, magdur edebiyati yapmayin.

Sen bu lafin tamamini degil sadece virgulden sonraki kismini anliyorsun. Oncekileri resetlemisin. Tartismaya bile gerek yok. Karsindaki rakip kurallari ihlal edip pis isler yapiyorsa, seninde her turlu pis isi yapmaya hakkin vardir. FBnin basina gelende bu. Tarafsiz olmasi gereken savcilar, hakimler sadece FBnin finansal verilerini inceleyip, TSye hic bakmiyorsada onlar emir kuludur, isini degil, onlara verillen talimatlari yapiyorlardir. Uzun lafin kisasi, istediginiz kadar magdur edebiyati yapin, is bitti, evli evine, koylu koyune, kupada normal sartlar altinda gitmesi gereken yerde. Bosuna aglasip, gununuzun icine etmeyin, dunu yasamayin, hayat guzel, bugunu yasayin. FB size saglam kapatti, bi 3-5 yil daha kendinize gelemezsiniz. Takmayin kafaya, olan oldu, biten bitti. Bir dahaki sefere pis islere bulasmayacak yonetim bulun.