Anket Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 185
Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Evet
%68,11 (126 Oy)
Hayır
%31,89 (59 Oy)
  • 31-08-2012, 16:33:26
    #19
    Bu senede gitmez bu herif sezon sonunda da kıçına tekmeyi yer tahminimce ligide 3.veya 4.bitiririz
  • 31-08-2012, 21:43:19
    #20
    Üyeliği durduruldu
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aziz Yıldırım çocuk oyuncağına çevirdi bu işi
    Malesef haklisin. Is iyice zivanadan cikti. Mustafa Denizliyi kovdugu gunden beri bu adama gicik oluyorum. Bu forumda dahil cogu yerde gitsin diye konulara yazdigimda acayip garip tepkliler aldim. Mesela surasi: https://www.r10.net/spor/528295-ligin...enerbahce.html

    Bu adam 3-4 sene daha baskanlik yaparsa, GS ucup gidecek, bir daha zor yakalayacagiz.
  • 31-08-2012, 21:47:01
    #21
    bir Galatasaraylı olarak kalsın diyorum..bize kazancı oluyor ne kadar fatih terimin etkisi varsa bir o kadarda Kocaman etkisi var
  • 31-08-2012, 22:03:50
    #22
    Bence gitmesi takım için daha hayırlı olur..
  • 31-08-2012, 22:06:00
    #23
    Kurumsal PLUS
    Önce aziz sonra aykut gitmeli bu takımdan. Ortak yönleri aynı, her ikiside bu işi yürütemiyor.
  • 31-08-2012, 23:03:46
    #24
    Hayır ..
  • 31-08-2012, 23:35:19
    #25
    PesimisTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçede kalmalı. O bizim çileğimiz 4 ayda 2 kupa + 10 milyon euro
    katılıyorum sozlesmesı kosulsuz 3+1 uzatılmalı
  • 31-08-2012, 23:48:15
    #26
    tartışmak biler yersiz.
    1. vaka Young Boys a elendik sonrasında uefa ya da katılamadık elendik.
    2. vaka Spartak Moskova ya elendik.
    geldıgınden bu yana 1 kez olsun rahat mac ızlettırmedı. Kotu futbol. Herseyı gectım kupa mupa. Bıze ıyı futbol yuzu gostermedı.

    durdugu her saniye kabahat.
  • 31-08-2012, 23:53:09
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayır dedim rakip güçsüz olsun.