Aziz Yıldırım çocuk oyuncağına çevirdi bu işi
Malesef haklisin. Is iyice zivanadan cikti. Mustafa Denizliyi kovdugu gunden beri bu adama gicik oluyorum. Bu forumda dahil cogu yerde gitsin diye konulara yazdigimda acayip garip tepkliler aldim. Mesela surasi:
https://www.r10.net/spor/528295-ligin...enerbahce.html
Bu adam 3-4 sene daha baskanlik yaparsa, GS ucup gidecek, bir daha zor yakalayacagiz.