tartışmak biler yersiz.
1. vaka Young Boys a elendik sonrasında uefa ya da katılamadık elendik.
2. vaka Spartak Moskova ya elendik.
geldıgınden bu yana 1 kez olsun rahat mac ızlettırmedı. Kotu futbol. Herseyı gectım kupa mupa. Bıze ıyı futbol yuzu gostermedı.

durdugu her saniye kabahat.