• 17-08-2010, 15:34:12
    #1
    Hercules Başkanı Enrique Ortiz müjdeyi verdi. Fenerbahçe'nin elinden çıkarmak için uğraştığı Güiza, sonunda zararına da olsa satılıyor.

    İspanyol basınına konuşan Ortiz, Güiza ile 4 yıllığına anlaşmaya vardıklarını, İspanyol oyuncunun sağlık kontrolünden geçtikten sonra anlaşmanın imzalanacağını açıkladı. Fenerbahçe yönetiminin Güiza için 7 milyon euro istediği bildirildi ancak Hercules'in bu rakamı 4 milyon euro'ya kadar indirdiği gelen bilgiler arasında.

    Tarafların Güiza'nın transferinde son noktaya geldikleri belirtilirken, İspanyol futbolcunun da bu transfer için her türlü fedakarlığa hazır olduğu gelen bilgiler arasında.
  • 17-08-2010, 15:36:16
    #2
    izmiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hercules Başkanı Enrique Ortiz müjdeyi verdi. Fenerbahçe'nin elinden çıkarmak için uğraştığı Güiza, sonunda zararına da olsa satılıyor.

    İspanyol basınına konuşan Ortiz, Güiza ile 4 yıllığına anlaşmaya vardıklarını, İspanyol oyuncunun sağlık kontrolünden geçtikten sonra anlaşmanın imzalanacağını açıkladı. Fenerbahçe yönetiminin Güiza için 7 milyon euro istediği bildirildi ancak Hercules'in bu rakamı 4 milyon euro'ya kadar indirdiği gelen bilgiler arasında.

    Tarafların Güiza'nın transferinde son noktaya geldikleri belirtilirken, İspanyol futbolcunun da bu transfer için her türlü fedakarlığa hazır olduğu gelen bilgiler arasında.
    10 milyon euro zarar etsekte inşallah gider.
  • 17-08-2010, 16:02:16
    #3
    ya ne alıp veremediğiniz var bu topçuyla inşallah gider falan ben fbliyim bence kalsın adamın yaptıklarını hiç göz önünde bulundurmayın siz...

    Adam 2008'den Bu Yana 65 Maç Oynamış 22 Gol Atmış Bence Az Değil..

    Güizanın Arkasındayım Ben.
  • 17-08-2010, 16:04:57
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya ne alıp veremediğiniz var bu topçuyla inşallah gider falan ben fbliyim bence kalsın adamın yaptıklarını hiç göz önünde bulundurmayın siz...

    Adam 2008'den Bu Yana 65 Maç Oynamış 22 Gol Atmış Bence Az Değil..

    Güizanın Arkasındayım Ben.
    Ona gelen paslar başkasına gelse, onun önüne gelen boş kaleler başkasına gelse 65 maçta 130 gol atmıştı

    Bir galatasaraylı olarak gitmesine üzülürüm açıkçası size geçen sene şampiyonluğu kaybettirenlerin başındadır güiza..
  • 17-08-2010, 16:09:14
    #5
    Backlink Hizmetleri
    HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya ne alıp veremediğiniz var bu topçuyla inşallah gider falan ben fbliyim bence kalsın adamın yaptıklarını hiç göz önünde bulundurmayın siz...

    Adam 2008'den Bu Yana 65 Maç Oynamış 22 Gol Atmış Bence Az Değil..

    Güizanın Arkasındayım Ben.
    Guiza yerine geçen sene tüm maçlarda Semih oynasaydı şampiyon muyduk değil miydik ? Samimi bir cevap alayım
  • 17-08-2010, 16:15:56
    #6
    hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guiza yerine geçen sene tüm maçlarda Semih oynasaydı şampiyon muyduk değil miydik ? Samimi bir cevap alayım
    Tamam doğrudur olabilirdik , "tüm maçlarda semih" oynamadığı halde 1 puanla şampiyonluğu kaçırdık yani kendinizi birazda adamın yerıne koysanız ? belki özel hayatında sorunları var beli sırf bu taraftarlar yüzünden fuboldan soğudu ?..
  • 17-08-2010, 16:23:11
    #7
    Backlink Hizmetleri
    HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendinizi birazda adamın yerıne koysanız ?
    Yerine koymak isterdim : ) Senelik 3 küsur milyon € İstanbul'da krallar gibi yaşamak Valla profesyonel futbolcu özel hayatını sahaya yansıtmamalı. O kadar para alıyorsun hakkını vermek zorundasın.
  • 17-08-2010, 16:23:33
    #8
    Ben bir fenerbahçe taraftarı olarak gitmesini istiyorum. Ama şunu öğrendik ki eğer medya bir adamın üstüne çok giderse o adam biter. Guiza kötü bir futbolcu değil ama medya adamı mahvetti. Taraftar adamı mahvetti. Kendi iyiliği için gitmesi gerekiyor artık.
  • 17-08-2010, 16:24:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guiza yerine geçen sene tüm maçlarda Semih oynasaydı şampiyon muyduk değil miydik ? Samimi bir cevap alayım
    3. felan olurduk kusura bakma gerçek bu