Hercules Başkanı Enrique Ortiz müjdeyi verdi. Fenerbahçe'nin elinden çıkarmak için uğraştığı Güiza, sonunda zararına da olsa satılıyor.
İspanyol basınına konuşan Ortiz, Güiza ile 4 yıllığına anlaşmaya vardıklarını, İspanyol oyuncunun sağlık kontrolünden geçtikten sonra anlaşmanın imzalanacağını açıkladı. Fenerbahçe yönetiminin Güiza için 7 milyon euro istediği bildirildi ancak Hercules'in bu rakamı 4 milyon euro'ya kadar indirdiği gelen bilgiler arasında.
Tarafların Güiza'nın transferinde son noktaya geldikleri belirtilirken, İspanyol futbolcunun da bu transfer için her türlü fedakarlığa hazır olduğu gelen bilgiler arasında.
Güiza gidiyor!
16
●645
- 17-08-2010, 15:36:1610 milyon euro zarar etsekte inşallah gider.izmiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2010, 16:04:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ona gelen paslar başkasına gelse, onun önüne gelen boş kaleler başkasına gelse 65 maçta 130 gol atmıştıHaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir galatasaraylı olarak gitmesine üzülürüm açıkçası
size geçen sene şampiyonluğu kaybettirenlerin başındadır güiza..
- 17-08-2010, 16:09:14Guiza yerine geçen sene tüm maçlarda Semih oynasaydı şampiyon muyduk değil miydik ? Samimi bir cevap alayımHaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2010, 16:15:56Tamam doğrudur olabilirdik , "tüm maçlarda semih" oynamadığı halde 1 puanla şampiyonluğu kaçırdık yani kendinizi birazda adamın yerıne koysanız ? belki özel hayatında sorunları var beli sırf bu taraftarlar yüzünden fuboldan soğudu ?..hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2010, 16:23:11Yerine koymak isterdim : ) Senelik 3 küsur milyon € İstanbul'da krallar gibi yaşamakHaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla profesyonel futbolcu özel hayatını sahaya yansıtmamalı. O kadar para alıyorsun hakkını vermek zorundasın.
- 17-08-2010, 16:24:02Üyeliği durduruldu3. felan olurduk kusura bakma gerçek buhostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla profesyonel futbolcu özel hayatını sahaya yansıtmamalı. O kadar para alıyorsun hakkını vermek zorundasın.