Güiza gidiyor!
16
●645
- 17-08-2010, 16:26:44Gitsin. Hem kendi iyiliği için hem Fenerbahçe'nin menfaatleri için gitsin. İyi futbolcu ama bir türlü sorunlarını çözemedi. Kafası rahat olmazsa faydası da olmaz. Herşeye rağmen Güiza'yı seviyoruz. Giderse de güle güle gitsin. Fenerbahçe'ye yakışır şekilde uğurlamak gerekiyor. Söverek göndermek bize yakışmaz.
- 17-08-2010, 16:26:48Üyeliği durduruldubence hiç alakası yok, şampiyon olsaydık güizanın büyük payı olacaktı. adam iyi topcu, adam süper oynasada oynamasada her maç sonu ıslıklanıyor, ne biçim bi milletiz anlamıyorumWebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2010, 16:33:14Üyeliği durduruldufener taraftarı kadar ( tribün ) medya gazıyla hareket eden bir taraftar topluluğu görmedim. Aykut ilk imza attığı günler ne fırtınalar kopuyordu, 2 yıl başarı beklemiyoruz diye ortak karar bile aldılar, Y.B maçından sonra acaba aykut gidip hıyarmı satsa diye başlıklar açılmaya başlandı.
Guiza da da durum bu. 2 senedir tüm camia karşısında adamın sırf medya gazıyla. - 17-08-2010, 16:34:50yahu semihi niye bukadar büyütüyosunuz gözünüzde ? Bukadar iyi bi futbolcu olsa niye transfer yapalım niye okadar teknik drektör oynatmasın ? sizin bildiginizi zico,aragones,daum ,aykut bunların hiç birimi bilmiyor ?hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
attıgı golleri hesaplamışsın birde kaçırdıklarını hesaplarımısın rija etsemHaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2010, 16:55:53
- 17-08-2010, 17:01:26araba,ev,yıllık 2m euro verceksen neden olmasınHaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bonservis ücretimde yok hanii

bonservis ücretimde yok hanii