• 17-08-2010, 16:26:44
    #10
    Gitsin. Hem kendi iyiliği için hem Fenerbahçe'nin menfaatleri için gitsin. İyi futbolcu ama bir türlü sorunlarını çözemedi. Kafası rahat olmazsa faydası da olmaz. Herşeye rağmen Güiza'yı seviyoruz. Giderse de güle güle gitsin. Fenerbahçe'ye yakışır şekilde uğurlamak gerekiyor. Söverek göndermek bize yakışmaz.
  • 17-08-2010, 16:26:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona gelen paslar başkasına gelse, onun önüne gelen boş kaleler başkasına gelse 65 maçta 130 gol atmıştı

    Bir galatasaraylı olarak gitmesine üzülürüm açıkçası size geçen sene şampiyonluğu kaybettirenlerin başındadır güiza..
    bence hiç alakası yok, şampiyon olsaydık güizanın büyük payı olacaktı. adam iyi topcu, adam süper oynasada oynamasada her maç sonu ıslıklanıyor, ne biçim bi milletiz anlamıyorum
  • 17-08-2010, 16:33:14
    #12
    Üyeliği durduruldu
    fener taraftarı kadar ( tribün ) medya gazıyla hareket eden bir taraftar topluluğu görmedim. Aykut ilk imza attığı günler ne fırtınalar kopuyordu, 2 yıl başarı beklemiyoruz diye ortak karar bile aldılar, Y.B maçından sonra acaba aykut gidip hıyarmı satsa diye başlıklar açılmaya başlandı.

    Guiza da da durum bu. 2 senedir tüm camia karşısında adamın sırf medya gazıyla.
  • 17-08-2010, 16:34:50
    #13
    hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guiza yerine geçen sene tüm maçlarda Semih oynasaydı şampiyon muyduk değil miydik ? Samimi bir cevap alayım
    yahu semihi niye bukadar büyütüyosunuz gözünüzde ? Bukadar iyi bi futbolcu olsa niye transfer yapalım niye okadar teknik drektör oynatmasın ? sizin bildiginizi zico,aragones,daum ,aykut bunların hiç birimi bilmiyor ?

    HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya ne alıp veremediğiniz var bu topçuyla inşallah gider falan ben fbliyim bence kalsın adamın yaptıklarını hiç göz önünde bulundurmayın siz...

    Adam 2008'den Bu Yana 65 Maç Oynamış 22 Gol Atmış Bence Az Değil..

    Güizanın Arkasındayım Ben.
    attıgı golleri hesaplamışsın birde kaçırdıklarını hesaplarımısın rija etsem
  • 17-08-2010, 16:55:53
    #14
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu semihi niye bukadar büyütüyosunuz gözünüzde ? Bukadar iyi bi futbolcu olsa niye transfer yapalım niye okadar teknik drektör oynatmasın ? sizin bildiginizi zico,aragones,daum ,aykut bunların hiç birimi bilmiyor ?



    attıgı golleri hesaplamışsın birde kaçırdıklarını hesaplarımısın rija etsem
    git kendin oyna ozaman alla allaaaa
  • 17-08-2010, 17:01:26
    #15
    HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    git kendin oyna ozaman alla allaaaa
    araba,ev,yıllık 2m euro verceksen neden olmasın bonservis ücretimde yok hanii
  • 17-08-2010, 17:04:22
    #16
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araba,ev,yıllık 2m euro verceksen neden olmasın bonservis ücretimde yok hanii
    yetenektee yok tabii )
  • 17-08-2010, 17:10:16
    #17
    HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yetenektee yok tabii )
    Hm ok