WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ona gelen paslar başkasına gelse, onun önüne gelen boş kaleler başkasına gelse 65 maçta 130 gol atmıştı

Bir galatasaraylı olarak gitmesine üzülürüm açıkçası size geçen sene şampiyonluğu kaybettirenlerin başındadır güiza..
bence hiç alakası yok, şampiyon olsaydık güizanın büyük payı olacaktı. adam iyi topcu, adam süper oynasada oynamasada her maç sonu ıslıklanıyor, ne biçim bi milletiz anlamıyorum