Gitsin. Hem kendi iyiliği için hem Fenerbahçe'nin menfaatleri için gitsin. İyi futbolcu ama bir türlü sorunlarını çözemedi. Kafası rahat olmazsa faydası da olmaz. Herşeye rağmen Güiza'yı seviyoruz. Giderse de güle güle gitsin. Fenerbahçe'ye yakışır şekilde uğurlamak gerekiyor. Söverek göndermek bize yakışmaz.