fener taraftarı kadar ( tribün ) medya gazıyla hareket eden bir taraftar topluluğu görmedim. Aykut ilk imza attığı günler ne fırtınalar kopuyordu, 2 yıl başarı beklemiyoruz diye ortak karar bile aldılar, Y.B maçından sonra acaba aykut gidip hıyarmı satsa diye başlıklar açılmaya başlandı.
Guiza da da durum bu. 2 senedir tüm camia karşısında adamın sırf medya gazıyla.