hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Guiza yerine geçen sene tüm maçlarda Semih oynasaydı şampiyon muyduk değil miydik ? Samimi bir cevap alayım
yahu semihi niye bukadar büyütüyosunuz gözünüzde ? Bukadar iyi bi futbolcu olsa niye transfer yapalım niye okadar teknik drektör oynatmasın ? sizin bildiginizi zico,aragones,daum ,aykut bunların hiç birimi bilmiyor ?

HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya ne alıp veremediğiniz var bu topçuyla inşallah gider falan ben fbliyim bence kalsın adamın yaptıklarını hiç göz önünde bulundurmayın siz...

Adam 2008'den Bu Yana 65 Maç Oynamış 22 Gol Atmış Bence Az Değil..

Güizanın Arkasındayım Ben.
attıgı golleri hesaplamışsın birde kaçırdıklarını hesaplarımısın rija etsem