ya ne alıp veremediğiniz var bu topçuyla inşallah gider falan ben fbliyim bence kalsın adamın yaptıklarını hiç göz önünde bulundurmayın siz...
Adam 2008'den Bu Yana 65 Maç Oynamış 22 Gol Atmış Bence Az Değil..
Güizanın Arkasındayım Ben.
Guiza yerine geçen sene tüm maçlarda Semih oynasaydı şampiyon muyduk değil miydik ? Samimi bir cevap alayım