Ben bir fenerbahçe taraftarı olarak gitmesini istiyorum. Ama şunu öğrendik ki eğer medya bir adamın üstüne çok giderse o adam biter. Guiza kötü bir futbolcu değil ama medya adamı mahvetti. Taraftar adamı mahvetti. Kendi iyiliği için gitmesi gerekiyor artık.