hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Guiza yerine geçen sene tüm maçlarda Semih oynasaydı şampiyon muyduk değil miydik ? Samimi bir cevap alayım
Tamam doğrudur olabilirdik , "tüm maçlarda semih" oynamadığı halde 1 puanla şampiyonluğu kaçırdık yani kendinizi birazda adamın yerıne koysanız ? belki özel hayatında sorunları var beli sırf bu taraftarlar yüzünden fuboldan soğudu ?..