Konu
Güiza gidiyor!
17-08-2010, 16:24:02
#9
DiegoLugano
Üyeliği durduruldu
hostingsiteniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Guiza yerine geçen sene tüm maçlarda Semih oynasaydı şampiyon muyduk değil miydik ? Samimi bir cevap alayım
3. felan olurduk kusura bakma gerçek bu