hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Guiza yerine geçen sene tüm maçlarda Semih oynasaydı şampiyon muyduk değil miydik ? Samimi bir cevap alayım
3. felan olurduk kusura bakma gerçek bu