ya ne alıp veremediğiniz var bu topçuyla inşallah gider falan ben fbliyim bence kalsın adamın yaptıklarını hiç göz önünde bulundurmayın siz...
Adam 2008'den Bu Yana 65 Maç Oynamış 22 Gol Atmış Bence Az Değil..
Güizanın Arkasındayım Ben.
Ona gelen paslar başkasına gelse, onun önüne gelen boş kaleler başkasına gelse 65 maçta 130 gol atmıştı
Bir galatasaraylı olarak gitmesine üzülürüm açıkçası

size geçen sene şampiyonluğu kaybettirenlerin başındadır güiza..