Bursa Şampiyon Oldu
71
●3.668
- 17-05-2010, 00:25:41sen bi ara bursaya uğra şeklin değişir yemin ediyorum bu sözleri söyle atatürk stadyumunun orda.hanedar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2010, 00:28:29Üyeliği durdurulduÇirkeflik yapmayınhanedar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bursada Ülkemizin bir memleketi işine bak...
Bugüne kadar bursadan ne kötülük gördün..
Senin futbolcuların adam olsaydıda 20 tane şuttan birinide kaleye soksaydı.. - 17-05-2010, 00:40:06hadi bursa öyle, daha düne kadar beiktaşlılar galatasaraylılar, trabzonsporluların sesi çıkmıyordu şimdimi bursayı destekler oldular. ben işime bakıyorum zaten bana - rep vererek tatmin ediyorum sizi.
siz siz olun kendi sevinçlerinizle sevinin. bırak bursalılar yaşasın bu mutluluğu. bir onun yanında bir gün onunda yanında olarak mutlu olamassınz
biz fenerbahçeliyiz yenilmiş olabiliriz, takımımıza kızmış olabiliriz. ama yinede fenerbahçeliyiz. bunu bilin 5 seneden 5 seneye sevinç yaşamıyoruz. onun bunun kazandığı kupalarla, maçlarla sevinmiyoruz. bu yüzden işimize bakıyoruz sende işine bak.
ayrıca bursa çok güzel biryer, biz burda futbolu tartışıyoruz memleketi değil konuyu saptırma.. - 17-05-2010, 00:49:53Üyeliği durduruldubursasporu tebrik ederim.Müthiş bir takım kurmuşlar.Demekki neymiş erken şampiyonluk havasına girmemek gerekiyor
özellikle geçen hafta gol attıktan sonra sevinç gösterisinde bursasporu işaret eden vederson ve christian efendilerede bu kaçan şampiyonluk ders olmuştur
bu iki takımla şaka olmaz 1 trabzon 2 bursaspor
- 17-05-2010, 01:18:07Üyeliği durdurulduRoqueE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİkinizin dediği gibi birşey olsaydı. Galatasaray olarak Bursa maçında yatardık. Bursaspor'a tebrikler..hanedar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


özellikle geçen hafta gol attıktan sonra sevinç gösterisinde bursasporu işaret eden vederson ve christian efendilerede bu kaçan şampiyonluk ders olmuştur
bu iki takımla şaka olmaz 1 trabzon 2 bursaspor