• 17-05-2010, 00:11:51
    #55
    Helal beee Bursam ! Helal beee !
  • 17-05-2010, 00:21:32
    #56
    - rep veren arkadaşlar şampiyonlar liğinde görürüm sizi hadi - rep verin bana

    yazık...

    tebrik ederim sonuçta bur sa lı sın ız
  • 17-05-2010, 00:25:41
    #57
    hanedar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrik ederim sonuçta bur sa lı sın ız
    sen bi ara bursaya uğra şeklin değişir yemin ediyorum bu sözleri söyle atatürk stadyumunun orda.
  • 17-05-2010, 00:28:29
    #58
    Üyeliği durduruldu
    hanedar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - rep veren arkadaşlar şampiyonlar liğinde görürüm sizi hadi - rep verin bana

    yazık...

    tebrik ederim sonuçta bur sa lı sın ız
    Çirkeflik yapmayın

    Bursada Ülkemizin bir memleketi işine bak...

    Bugüne kadar bursadan ne kötülük gördün..

    Senin futbolcuların adam olsaydıda 20 tane şuttan birinide kaleye soksaydı..
  • 17-05-2010, 00:38:13
    #59
    Üyeliği durduruldu


    Siz anladınız onu...
  • 17-05-2010, 00:40:06
    #60
    hadi bursa öyle, daha düne kadar beiktaşlılar galatasaraylılar, trabzonsporluların sesi çıkmıyordu şimdimi bursayı destekler oldular. ben işime bakıyorum zaten bana - rep vererek tatmin ediyorum sizi.

    siz siz olun kendi sevinçlerinizle sevinin. bırak bursalılar yaşasın bu mutluluğu. bir onun yanında bir gün onunda yanında olarak mutlu olamassınz

    biz fenerbahçeliyiz yenilmiş olabiliriz, takımımıza kızmış olabiliriz. ama yinede fenerbahçeliyiz. bunu bilin 5 seneden 5 seneye sevinç yaşamıyoruz. onun bunun kazandığı kupalarla, maçlarla sevinmiyoruz. bu yüzden işimize bakıyoruz sende işine bak.


    ayrıca bursa çok güzel biryer, biz burda futbolu tartışıyoruz memleketi değil konuyu saptırma..
  • 17-05-2010, 00:49:53
    #61
    Üyeliği durduruldu
    bursasporu tebrik ederim.Müthiş bir takım kurmuşlar.Demekki neymiş erken şampiyonluk havasına girmemek gerekiyor özellikle geçen hafta gol attıktan sonra sevinç gösterisinde bursasporu işaret eden vederson ve christian efendilerede bu kaçan şampiyonluk ders olmuştur bu iki takımla şaka olmaz 1 trabzon 2 bursaspor
  • 17-05-2010, 00:50:36
    #62
    Üyeliği durduruldu
    Bursayı tebrik ederim.
  • 17-05-2010, 01:18:07
    #63
    Üyeliği durduruldu
    RoqueE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Siz anladınız onu...
    hanedar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi bursa öyle, daha düne kadar beiktaşlılar galatasaraylılar, trabzonsporluların sesi çıkmıyordu şimdimi bursayı destekler oldular. ben işime bakıyorum zaten bana - rep vererek tatmin ediyorum sizi.

    siz siz olun kendi sevinçlerinizle sevinin. bırak bursalılar yaşasın bu mutluluğu. bir onun yanında bir gün onunda yanında olarak mutlu olamassınz

    biz fenerbahçeliyiz yenilmiş olabiliriz, takımımıza kızmış olabiliriz. ama yinede fenerbahçeliyiz. bunu bilin 5 seneden 5 seneye sevinç yaşamıyoruz. onun bunun kazandığı kupalarla, maçlarla sevinmiyoruz. bu yüzden işimize bakıyoruz sende işine bak.


    ayrıca bursa çok güzel biryer, biz burda futbolu tartışıyoruz memleketi değil konuyu saptırma..
    İkinizin dediği gibi birşey olsaydı. Galatasaray olarak Bursa maçında yatardık. Bursaspor'a tebrikler..