• 16-05-2010, 22:04:55
    #37
    bende diğer konu nenden silindi diyorum.

    tebrikler Bursa. Can gönülden kutlacağım birisi varsa oda Eğturul SAĞLAM dır.

    Beşiktaşlıydım Bursayı tuttum. beşiktasın koy g....n.
  • 16-05-2010, 22:05:09
    #38
    Bursaspor oldu şampiyon, bütün asılan bayraklar toplandı Tebrikler Bursaspor !..
  • 16-05-2010, 22:05:15
    #39
    Oha diyorum forumun saati mi yanlış
  • 16-05-2010, 22:05:46
    #40
    hanedar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komik haldesiniz, fenerbahçe maçı berabere bitmez bunu bilin ya yener ya yenilirki 45 dakika sonra görüceksiniz, arttık kolbastımı oynarsınız, ayakbastımı bilemem maç bitsin ondan sonra konuşursunuz
    Kardeş ne durumdasın şu anda

    Kolbastı oynayacaz tabi
  • 16-05-2010, 22:07:00
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Biz ne dedik buralarda erken konuşmayın dedik

    Son sözü Bursa söyledi Şmapiyon Bursaaaaa...

    Helal aslanlarım Türkiye sizinle gurur duyuyor
  • 16-05-2010, 22:07:44
    #42
    Yemin Ediyorum FENERIUM'dan bir iğne daha alırsam g..tum

    Zoruma gitti fb nın beraberliği yahu denızlı macı geldı aklıma

    daha fb ye 1 kurus kazandırırsam topum

    Helal Olsun Bursaspor'a

    EDİT : bu arada bursaspor'un resmi web sitesi acılmıyor gumlemıs :
  • 16-05-2010, 22:15:13
    #43
    canercanbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oha diyorum forumun saati mi yanlış

    hayır ben önceden açtım.


    Bulavar ve bağlayan caddeler izmir ve istanbul yolu şuan tıkalı
  • 16-05-2010, 22:15:16
    #44
    Helal iyi tahmin Şans tutmuş tahminin. Tebrikler bursa.
  • 16-05-2010, 22:15:55
    #45
    Kurumsal PLUS
    Bir Fenerbahçeli olarak Bursa'yı can'ı gönülden tebrik ederim. Ne olursa olsun hakettiler.