Yemin Ediyorum FENERIUM'dan bir iğne daha alırsam g..tum

Zoruma gitti fb nın beraberliği yahu denızlı macı geldı aklıma

daha fb ye 1 kurus kazandırırsam topum

Helal Olsun Bursaspor'a

EDİT : bu arada bursaspor'un resmi web sitesi acılmıyor gumlemıs :