• 16-05-2010, 20:56:22
    #28
    hangi takım şampiyon olursa o konuyu aktif ederim arkadaşlar iyi seyirler...
  • 16-05-2010, 22:01:58
    #29
    helal olsun bursaya ertuğrula
  • 16-05-2010, 22:02:40
    #30
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayaletimsi, eğer bursa şampiyon olamazsa bittin sen
    Yalan oldun
  • 16-05-2010, 22:02:50
    #31
    Ermiş adamsın hayaletimsi adam maçtan önce dedi fb 1-1 ts ve bursa şampiyon dedi öyle oldu :P
  • 16-05-2010, 22:03:24
    #32
    hayeletimsi helal olsun diyorum sana.
    Bursasporu tebrik ediyorum.
    imza bir Fenerbahçeli..
  • 16-05-2010, 22:03:29
    #33
    demiştim....
  • 16-05-2010, 22:03:57
    #34
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Helal olsun
  • 16-05-2010, 22:03:59
    #35
    Tebrikler Bursa.
  • 16-05-2010, 22:04:18
    #36
    KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan oldun
    sorma rezil oldum ama bursam şampiyonn