• 16-05-2010, 20:47:20
    #19
    bursa 2 oldu :d
  • 16-05-2010, 20:47:28
    #20
    Goooooooooooooool Bursa 2. golunu attı
  • 16-05-2010, 20:49:09
    #21
    yürü be bursa trabzondan da bekliyoruz 1 gol kolbastı yapacam bu gece
  • 16-05-2010, 20:50:03
    #22
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Trabzon bi tane daha atarsın be
    Bursa şampiyon olursa bu konuda kutlansın
  • 16-05-2010, 20:50:30
    #23
    2-0 oldu bursa

    Fener atsana ***.
  • 16-05-2010, 20:52:14
    #24
    Bursa güm güm güm
  • 16-05-2010, 20:52:19
    #25
    şaka mı bu? maçlar 45 dakikaya mı indirildi yoksa?

    git bir kafanı suya sok gel.
  • 16-05-2010, 20:53:01
    #26
    komik haldesiniz, fenerbahçe maçı berabere bitmez bunu bilin ya yener ya yenilirki 45 dakika sonra görüceksiniz, arttık kolbastımı oynarsınız, ayakbastımı bilemem maç bitsin ondan sonra konuşursunuz
  • 16-05-2010, 20:54:27
    #27
    hayaletimsi, eğer bursa şampiyon olamazsa bittin sen