Bursa Şampiyon Oldu - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bursa Şampiyon Oldu
71
●
3.668
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Bursa Şampiyon Oldu
1
2
3
4
5
6
7
8
16-05-2010, 20:47:20
#19
fistikTUBE
bursa 2 oldu :d
16-05-2010, 20:47:28
#20
hayaletimsi
Goooooooooooooool Bursa 2. golunu attı
16-05-2010, 20:49:09
#21
myload
yürü be bursa trabzondan da bekliyoruz 1 gol kolbastı yapacam bu gece
16-05-2010, 20:50:03
#22
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Trabzon bi tane daha atarsın be
Bursa şampiyon olursa bu konuda kutlansın
16-05-2010, 20:50:30
#23
Trust
2-0 oldu bursa
Fener atsana ***.
16-05-2010, 20:52:14
#24
Ferad
Bursa güm güm güm
16-05-2010, 20:52:19
#25
Fatich
şaka mı bu? maçlar 45 dakikaya mı indirildi yoksa?
git bir kafanı suya sok gel.
16-05-2010, 20:53:01
#26
hanedar
komik haldesiniz, fenerbahçe maçı berabere bitmez bunu bilin ya yener ya yenilirki 45 dakika sonra görüceksiniz, arttık kolbastımı oynarsınız, ayakbastımı bilemem maç bitsin ondan sonra konuşursunuz
16-05-2010, 20:54:27
#27
KingMania
hayaletimsi, eğer bursa şampiyon olamazsa bittin sen
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler