• 16-05-2010, 20:20:02
    #1
    Bursa Şampiyon Oldu
    Fener Bahçe maçının 1 - 1 bitmesi sonucunda 3 puanı alan bursa şampiyon oldu.
  • 16-05-2010, 20:20:44
    #2
    hocam tr dışında bir yerdesin yada büyücü ?
  • 16-05-2010, 20:21:03
    #3
    gelecekten mi geliyon ?
  • 16-05-2010, 20:21:28
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geleceği görüyorsun galiba
  • 16-05-2010, 20:22:13
    #5
    Ortamı neşelendirmek maksat 70 dk sonra görüceksiniz
  • 16-05-2010, 20:22:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bır an ıcın şok oldum dalmısım gercek sandım
  • 16-05-2010, 20:23:01
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    heyecanlandı herhalde kolay değil arkadaşlar fanatikler için

    Bende bursanın olmasını ıstıyorum açıkçası bir beşiktaşlı olarak..

    Hak ettiler fazlasıyla
  • 16-05-2010, 20:24:42
    #8
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortamı neşelendirmek maksat 70 dk sonra görüceksiniz

    inşallah olur ama fener önde dak 14 de attı bakalım ne olacak
  • 16-05-2010, 20:26:23
    #9
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bursa Şampiyon Oldu
    Fener Bahçe maçının 1 - 1 bitmesi sonucunda 3 puanı alan bursa şampiyon oldu.
    la 1-1 oldu sen kahin misin