Konu
Bursa Şampiyon Oldu
16-05-2010, 20:23:01
#7
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
heyecanlandı herhalde kolay değil arkadaşlar fanatikler için
Bende bursanın olmasını ıstıyorum açıkçası bir beşiktaşlı olarak..
Hak ettiler fazlasıyla