hanedar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- rep veren arkadaşlar şampiyonlar liğinde görürüm sizi hadi - rep verin bana

yazık...

tebrik ederim sonuçta bur sa lı sın ız
Çirkeflik yapmayın

Bursada Ülkemizin bir memleketi işine bak...

Bugüne kadar bursadan ne kötülük gördün..

Senin futbolcuların adam olsaydıda 20 tane şuttan birinide kaleye soksaydı..