hadi bursa öyle, daha düne kadar beiktaşlılar galatasaraylılar, trabzonsporluların sesi çıkmıyordu şimdimi bursayı destekler oldular. ben işime bakıyorum zaten bana - rep vererek tatmin ediyorum sizi.

siz siz olun kendi sevinçlerinizle sevinin. bırak bursalılar yaşasın bu mutluluğu. bir onun yanında bir gün onunda yanında olarak mutlu olamassınz

biz fenerbahçeliyiz yenilmiş olabiliriz, takımımıza kızmış olabiliriz. ama yinede fenerbahçeliyiz. bunu bilin 5 seneden 5 seneye sevinç yaşamıyoruz. onun bunun kazandığı kupalarla, maçlarla sevinmiyoruz. bu yüzden işimize bakıyoruz sende işine bak.


ayrıca bursa çok güzel biryer, biz burda futbolu tartışıyoruz memleketi değil konuyu saptırma..