Bursa'dan 2 tişört daha
41
●2.198
- 05-03-2010, 22:43:37Fenerbahçe'yi 4-3 gibi skorla yenmek tarihinizin unutulmaz anlarıysa ne mutlu bize ki bu kadar büyük bir takımız.John adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun yanında unutulmaz skorlar zaten tarihte yerini alır
- 05-03-2010, 22:50:10Elin şeyiyle gerdeğe gireceğinize varsa zaferiniz deplasmanda kalecisiz 10 kişi 3-4 gibi yazınız.jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-0 gibi bir skorla yenilirken federasyonun belirlediği yabancı sayısını aşıp fazla yabancıyla oynayıp 3-0 hükmen yenildiğiniz gibi mağlubiyetlerinizi de yazabilirsiniz. - 05-03-2010, 22:55:17kendi yağımızda kavruluyoruz.kendi hatalarımızın sonucuna katlanıyoruz.maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AMA HİÇ BİR TAKIMIN KADERİYLE OYNAMIYORUZ.
Bursaspor taraftarı neden sizi düşman olarak görüyor? - 05-03-2010, 22:59:37Bursaspor taraftarı kendilerine bir mana katabilmek için bir düşman aradılar ve bizi buldular akıllarınca. Ligde hiç hedefi kalmamış ve son maçlarını sürekli kaybeden takımımız son iki haftada rakibine yenildiğimiz için. Madem bu kadar ince düşünebiliyor bu sivri zekalı arkadaşlar küme düştükleri sene Ankaragücü maçına da baksınlar onları kim küme düşürmüş. Kaderlerini başka takımların üzerine bağlamasınlar mağdem o kadar güçlüler. Neymiş o golü atan Fahri sonra bize transfer olmuşmuş evet olmuş ne var?jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onların bizim düşmanımız bile olamazlar,
Öncelikle bizi düşman görüyorlarsa tribünlerinde 90 dakika bizim marşlarımızı söylemeyecekler. - 06-03-2010, 13:20:07Üyeliği durdurulduÇoğu kişi Bursaspor'un t-shirt çıkarmasına eziklik,saçmalık,işin cılkını çıkardılar tarzı yorumlar yapmış.Adım gibi eminimki bunların çoğu fenerbahçeli galatasaraylı.
Sadece Fenerbahçelileri ele alayım.
Bu sezon Galatasaray'ı 3-1 yendiğinizde üstünde alex olan kocaman 3-1 yazan ürün çıkardınız mı çıkarmadınız mı ?
Anadolu'dan bir takımın Şükrü Saraçoğlu'nda 2-0 'dan geri gelip 3-2 yapmasını,taraftar sayılarının %10 u bile olmayan bir taraftar grubu karşısında staddan ses çıkartamamalarına böyle ucuz yollarla cevap vermemeliyiz.
Ayrıca beşiktaş marşlarını Bursa'nın çaldığını söyleyen arkadaşa ithafen de Bursaspor taraftarı hiçbir zaman marş çalmamıştır,çalmaz da.Bursaspor taraftarının özgünlüğü herkes tarafından bilinir,sayılır.Büyük takımların sadece büyük maçlarda doldurabildiği stadları Bursaspor taraftarı hiçbir önemi olmayan maçlarda bile doldurmuş,takımını yürekten desteklemiştir.
Yazılacak çok şey var fakat holiganca yorumlarla boğuşmanın gereği yok.Olaylara tarafsız bakıp,fanatikçe yorumlar yerine Bursaspor'un bu seneki başarısını,onurlu duruşunu takdir edelim. - 06-03-2010, 21:04:13Bursa'nın her maçını izlemiyorum fakat son birkaç maçı evlerinde oynadığı Fenerbahçe'yle oynadığı son kupa maçında çaldığı bestelerimizden sadece bir kaçı;Mesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-Çocuklar inanın, inanın çocuklar...
- Kartal gol gol gol
- Beşiktaşsın sen bizim canımız
- Övünmekte çok haklıyız, sapına akdar Beşiktaşlıyız.
-Neyleyim cebimdeki milyon doları...
- Şampiyon Beşiktaş'ım ne istersen iste benden
- Şampiyonluk hasretiyle çok çile çektik
Bunlar sadece benim görüp hatırladıklarım.
