• 04-03-2010, 21:42:30
    #19
    "kendini bir nimetten sayma" mecazına bir örnek
  • 05-03-2010, 22:43:37
    #20
    John adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen de 2-0'dan yen, sen de deplasmanda 10 kişi + kalecisiz 4 tane itele, sen de forma çıkarırsın. Bu tip şeyler tarihte daima yer alır, unutulmazlar arasındadır. Tıpkı bundan önceki 100 yıl gibi.
    Fenerbahçe'yi 4-3 gibi skorla yenmek tarihinizin unutulmaz anlarıysa ne mutlu bize ki bu kadar büyük bir takımız.

    Bunun yanında unutulmaz skorlar zaten tarihte yerini alır
  • 05-03-2010, 22:50:10
    #21
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe'yi 4-3 gibi skorla yenmek tarihinizin unutulmaz anlarıysa ne mutlu bize ki bu kadar büyük bir takımız.

    Bunun yanında unutulmaz skorlar zaten tarihte yerini alır
    Elin şeyiyle gerdeğe gireceğinize varsa zaferiniz deplasmanda kalecisiz 10 kişi 3-4 gibi yazınız.
    3-0 gibi bir skorla yenilirken federasyonun belirlediği yabancı sayısını aşıp fazla yabancıyla oynayıp 3-0 hükmen yenildiğiniz gibi mağlubiyetlerinizi de yazabilirsiniz.
  • 05-03-2010, 22:55:17
    #22
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elin şeyiyle gerdeğe gireceğinize varsa zaferiniz deplasmanda kalecisiz 10 kişi 3-4 gibi yazınız.
    3-0 gibi bir skorla yenilirken federasyonun belirlediği yabancı sayısını aşıp fazla yabancıyla oynayıp 3-0 hükmen yenildiğiniz gibi mağlubiyetlerinizi de yazabilirsiniz.
    kendi yağımızda kavruluyoruz.kendi hatalarımızın sonucuna katlanıyoruz.

    AMA HİÇ BİR TAKIMIN KADERİYLE OYNAMIYORUZ.

    Bursaspor taraftarı neden sizi düşman olarak görüyor?
  • 05-03-2010, 22:59:37
    #23
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi yağımızda kavruluyoruz.kendi hatalarımızın sonucuna katlanıyoruz.

    AMA HİÇ BİR TAKIMIN KADERİYLE OYNAMIYORUZ.

    Bursaspor taraftarı neden sizi düşman olarak görüyor?
    Bursaspor taraftarı kendilerine bir mana katabilmek için bir düşman aradılar ve bizi buldular akıllarınca. Ligde hiç hedefi kalmamış ve son maçlarını sürekli kaybeden takımımız son iki haftada rakibine yenildiğimiz için. Madem bu kadar ince düşünebiliyor bu sivri zekalı arkadaşlar küme düştükleri sene Ankaragücü maçına da baksınlar onları kim küme düşürmüş. Kaderlerini başka takımların üzerine bağlamasınlar mağdem o kadar güçlüler. Neymiş o golü atan Fahri sonra bize transfer olmuşmuş evet olmuş ne var?
    Onların bizim düşmanımız bile olamazlar,
    Öncelikle bizi düşman görüyorlarsa tribünlerinde 90 dakika bizim marşlarımızı söylemeyecekler.
  • 06-03-2010, 05:41:20
    #24
    Elemana bak yaa, elaleminkilerle yaşıyor Yazık, içinde biriktirmiş..
  • 06-03-2010, 13:20:07
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Çoğu kişi Bursaspor'un t-shirt çıkarmasına eziklik,saçmalık,işin cılkını çıkardılar tarzı yorumlar yapmış.Adım gibi eminimki bunların çoğu fenerbahçeli galatasaraylı.
    Sadece Fenerbahçelileri ele alayım.
    Bu sezon Galatasaray'ı 3-1 yendiğinizde üstünde alex olan kocaman 3-1 yazan ürün çıkardınız mı çıkarmadınız mı ?
    Anadolu'dan bir takımın Şükrü Saraçoğlu'nda 2-0 'dan geri gelip 3-2 yapmasını,taraftar sayılarının %10 u bile olmayan bir taraftar grubu karşısında staddan ses çıkartamamalarına böyle ucuz yollarla cevap vermemeliyiz.
    Ayrıca beşiktaş marşlarını Bursa'nın çaldığını söyleyen arkadaşa ithafen de Bursaspor taraftarı hiçbir zaman marş çalmamıştır,çalmaz da.Bursaspor taraftarının özgünlüğü herkes tarafından bilinir,sayılır.Büyük takımların sadece büyük maçlarda doldurabildiği stadları Bursaspor taraftarı hiçbir önemi olmayan maçlarda bile doldurmuş,takımını yürekten desteklemiştir.
    Yazılacak çok şey var fakat holiganca yorumlarla boğuşmanın gereği yok.Olaylara tarafsız bakıp,fanatikçe yorumlar yerine Bursaspor'un bu seneki başarısını,onurlu duruşunu takdir edelim.
  • 06-03-2010, 13:53:10
    #26
    mesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoğu kişi bursaspor'un t-shirt çıkarmasına eziklik,saçmalık,işin cılkını çıkardılar tarzı yorumlar yapmış.adım gibi eminimki bunların çoğu fenerbahçeli galatasaraylı.
    Sadece fenerbahçelileri ele alayım.
    Bu sezon galatasaray'ı 3-1 yendiğinizde üstünde alex olan kocaman 3-1 yazan ürün çıkardınız mı çıkarmadınız mı ?
    Anadolu'dan bir takımın şükrü saraçoğlu'nda 2-0 'dan geri gelip 3-2 yapmasını,taraftar sayılarının %10 u bile olmayan bir taraftar grubu karşısında staddan ses çıkartamamalarına böyle ucuz yollarla cevap vermemeliyiz.
    Ayrıca beşiktaş marşlarını bursa'nın çaldığını söyleyen arkadaşa ithafen de bursaspor taraftarı hiçbir zaman marş çalmamıştır,çalmaz da.bursaspor taraftarının özgünlüğü herkes tarafından bilinir,sayılır.büyük takımların sadece büyük maçlarda doldurabildiği stadları bursaspor taraftarı hiçbir önemi olmayan maçlarda bile doldurmuş,takımını yürekten desteklemiştir.
    Yazılacak çok şey var fakat holiganca yorumlarla boğuşmanın gereği yok.olaylara tarafsız bakıp,fanatikçe yorumlar yerine bursaspor'un bu seneki başarısını,onurlu duruşunu takdir edelim.
    +1963
  • 06-03-2010, 21:04:13
    #27
    Mesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu kişi Bursaspor'un t-shirt çıkarmasına eziklik,saçmalık,işin cılkını çıkardılar tarzı yorumlar yapmış.Adım gibi eminimki bunların çoğu fenerbahçeli galatasaraylı.
    Sadece Fenerbahçelileri ele alayım.
    Bu sezon Galatasaray'ı 3-1 yendiğinizde üstünde alex olan kocaman 3-1 yazan ürün çıkardınız mı çıkarmadınız mı ?
    Anadolu'dan bir takımın Şükrü Saraçoğlu'nda 2-0 'dan geri gelip 3-2 yapmasını,taraftar sayılarının %10 u bile olmayan bir taraftar grubu karşısında staddan ses çıkartamamalarına böyle ucuz yollarla cevap vermemeliyiz.
    Ayrıca beşiktaş marşlarını Bursa'nın çaldığını söyleyen arkadaşa ithafen de Bursaspor taraftarı hiçbir zaman marş çalmamıştır,çalmaz da.Bursaspor taraftarının özgünlüğü herkes tarafından bilinir,sayılır.Büyük takımların sadece büyük maçlarda doldurabildiği stadları Bursaspor taraftarı hiçbir önemi olmayan maçlarda bile doldurmuş,takımını yürekten desteklemiştir.
    Yazılacak çok şey var fakat holiganca yorumlarla boğuşmanın gereği yok.Olaylara tarafsız bakıp,fanatikçe yorumlar yerine Bursaspor'un bu seneki başarısını,onurlu duruşunu takdir edelim.
    Bursa'nın her maçını izlemiyorum fakat son birkaç maçı evlerinde oynadığı Fenerbahçe'yle oynadığı son kupa maçında çaldığı bestelerimizden sadece bir kaçı;
    -Çocuklar inanın, inanın çocuklar...
    - Kartal gol gol gol
    - Beşiktaşsın sen bizim canımız
    - Övünmekte çok haklıyız, sapına akdar Beşiktaşlıyız.
    -Neyleyim cebimdeki milyon doları...
    - Şampiyon Beşiktaş'ım ne istersen iste benden
    - Şampiyonluk hasretiyle çok çile çektik

    Bunlar sadece benim görüp hatırladıklarım.