jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe'yi 4-3 gibi skorla yenmek tarihinizin unutulmaz anlarıysa ne mutlu bize ki bu kadar büyük bir takımız.

Bunun yanında unutulmaz skorlar zaten tarihte yerini alır
Elin şeyiyle gerdeğe gireceğinize varsa zaferiniz deplasmanda kalecisiz 10 kişi 3-4 gibi yazınız.
3-0 gibi bir skorla yenilirken federasyonun belirlediği yabancı sayısını aşıp fazla yabancıyla oynayıp 3-0 hükmen yenildiğiniz gibi mağlubiyetlerinizi de yazabilirsiniz.