John adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen de 2-0'dan yen, sen de deplasmanda 10 kişi + kalecisiz 4 tane itele, sen de forma çıkarırsın. Bu tip şeyler tarihte daima yer alır, unutulmazlar arasındadır. Tıpkı bundan önceki 100 yıl gibi.
Fenerbahçe'yi 4-3 gibi skorla yenmek tarihinizin unutulmaz anlarıysa ne mutlu bize ki bu kadar büyük bir takımız.

Bunun yanında unutulmaz skorlar zaten tarihte yerini alır