• 08-03-2010, 23:50:22
    #28
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hıh ben de nerde kaldın diyordum. Senin daha önce bana yaptığını ben de sana yaptım o kadar.
    Haddini aşmazsan sevinirim, 40 yıllık arkadaş değiliz malesef böyle takılmaları kaldıralım.
    ne seninle muhabbetim olur,nede sana taklırım,seninle arkadaş zaten olmam ben Peygamber değilim.Haddimi bilirim.açıklaman buysa tebrikler[/QUOTE]

    Bir de peygamber olsaydın.
    Korkma istesen de olamazsın.
  • 08-03-2010, 23:51:53
    #29
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bir de peygamber olsaydın.
    Korkma istesen de olamazsın.
    lafı bilmem nerenden anlamak diye buna derler sanırım.
  • 08-03-2010, 23:52:58
    #30
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lafı bilmem nerenden anlamak diye buna derler sanırım.
    Nerenle konuşursan seni oramla dinlerim.
  • 08-03-2010, 23:57:39
    #31
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerenle konuşursan seni oramla dinlerim.
    http://www.google.com.tr/#hl=tr&sour...ed05ba09ad5857

    oku.
  • 08-03-2010, 23:59:55
    #32
    Kendini peygamberle mi kıyaslıyorsun? Kendinizi fazla önemsiyorsunuz.
  • 09-03-2010, 00:04:16
    #33
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini peygamberle mi kıyaslıyorsun? Kendinizi fazla önemsiyorsunuz.
    sana laf anlatılmaz be bilader,26 yaşında yazıyor,ama inanmıyorum 26 olduğuna.

    senin mantığın ile bakarsak eğer, "Allah bana Peygamber sabrı" versin diyen biri kendini peygamber ile kıyaslıyor demekki.Boş zamanlarında çikolata yeme biraz kitap oku.
  • 09-03-2010, 00:06:46
    #34
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana laf anlatılmaz be bilader,26 yaşında yazıyor,ama inanmıyorum 26 olduğuna.

    senin mantığın ile bakarsak eğer, "Allah bana Peygamber sabrı" versin diyen biri kendini peygamber ile kıyaslıyor demekki.Boş zamanlarında çikolata yeme biraz kitap oku.
    Olur birader. Sana kanıtlamamız gereken bir şey yok çok şükür. Senin bildiklerin benim unuttuklarım bile değildir,emin ol.
  • 09-03-2010, 00:09:04
    #35
    jxc çoluk çocuk muhabbeti yapıyorsun, ara vermeyi dene.
  • 09-03-2010, 00:11:53
    #36
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur birader. Sana kanıtlamamız gereken bir şey yok çok şükür. Senin bildiklerin benim unuttuklam bile değildir,emin ol.
    hatalarımızı gösterelim ozaman,bana uyar