Hıh ben de nerde kaldın diyordum. Senin daha önce bana yaptığını ben de sana yaptım o kadar.
Haddini aşmazsan sevinirim, 40 yıllık arkadaş değiliz malesef böyle takılmaları kaldıralım.
ne seninle muhabbetim olur,nede sana taklırım,seninle arkadaş zaten olmam ben Peygamber değilim.Haddimi bilirim.açıklaman buysa tebrikler


[/QUOTE]
Bir de peygamber olsaydın.
Korkma istesen de olamazsın.