Sadece ve sadece biri 8-0 diyip sırıtmışsa 0 puan veya Sigma Olumuc galibiyetini hatırlatmışımdır ben de. Forum hayatım reel hayatım diye ayrım yapmıyorum bile hepsinde böyledir. Kusura bakma ama senin yazdığın her mesaj saldırı niteliğinde yahut senin yazdığın amaçla anlatabildiklerin farklı, bu konuda önerim sana bikaç mesaj önce bana önerdiğindir; kitap okumak...
Şu koskoca forumda yalnızca sen benim antipatimi kazanmışsan bir gariplik vardır diye düşünüyorum. Ki kendi isteğim dışında tek banlanmam da seninle karşılık rep to rep olayıdır belki o yüzden aklımda. Mantık çerçevesinde yazabilseniz ve her konuyu sidik yarışına çevirmeseniz adam gibi tartışabilsek belki daha farklı olur her şey.
İnsanların sağ duyularını zorlamadan yorum yaparsanız kimse de size karşı cephe almaz.
Yok ille gider yapacaksanız o da internetten olmaz.
Öyle sanaldan asarım keserim diye sallayacak bir adam olmadığımı da bilen biliyor, dolayısıyla hiçbir yere varmayacak bu saçma tartışmayı kapatmayı öneriyorum.