• 09-03-2010, 00:13:13
    #37
    John adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    jxc çoluk çocuk muhabbeti yapıyorsun, ara vermeyi dene.
    arkadaşın kendini savuna bilecek yaşta,senin araya girmene gerek yok.
  • 09-03-2010, 00:14:53
    #38
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hatalarımızı gösterelim ozaman,bana uyar
    En azından hata yaptığın zaman kabul etmesini bileceksin benim başka bir konuda yaptığım gibi, sağa sola saldırarak prim yapmaya çalışmaktan iyidir emin ol. 3 lafından biri 8-0 sıkıştığın zaman Liverpool amcanın arkasına saklan ya da demagoji yap şuan yaptığın gibi.
  • 09-03-2010, 00:19:12
    #39
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En azından hata yaptığın zaman kabul etmesini bileceksin benim başka bir konuda yaptığım gibi, sağa sola saldırarak prim yapmaya çalışmaktan iyidir emin ol. 3 lafından biri 8-0 sıkıştığın zaman Liverpool amcanın arkasına saklan ya da demagoji yap şuan yaptığın gibi.


    5 yıllık forum üyesiyim,maç oynanalı 3 yıl oldu,ama ilk kez geçen yopikte 8-0 skorunu hatırlattım.sizin her sıkıştığınızda başburduğunuz 0 puan muabbeti 10 yıldır ortalıkta geziniyor,5 yıllık forum hayatımda defalarca bir savunma mekanizması gibi işledi.ben kimseye saldırmıyorum,sadece bana yazılana cevap veriyorum
  • 09-03-2010, 00:30:21
    #40
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    5 yıllık forum üyesiyim,maç oynanalı 3 yıl oldu,ama ilk kez geçen yopikte 8-0 skorunu hatırlattım.sizin her sıkıştığınızda başburduğunuz 0 puan muabbeti 10 yıldır ortalıkta geziniyor,5 yıllık forum hayatımda defalarca bir savunma mekanizması gibi işledi.ben kimseye saldırmıyorum,sadece bana yazılana cevap veriyorum
    Sadece ve sadece biri 8-0 diyip sırıtmışsa 0 puan veya Sigma Olumuc galibiyetini hatırlatmışımdır ben de. Forum hayatım reel hayatım diye ayrım yapmıyorum bile hepsinde böyledir. Kusura bakma ama senin yazdığın her mesaj saldırı niteliğinde yahut senin yazdığın amaçla anlatabildiklerin farklı, bu konuda önerim sana bikaç mesaj önce bana önerdiğindir; kitap okumak...
    Şu koskoca forumda yalnızca sen benim antipatimi kazanmışsan bir gariplik vardır diye düşünüyorum. Ki kendi isteğim dışında tek banlanmam da seninle karşılık rep to rep olayıdır belki o yüzden aklımda. Mantık çerçevesinde yazabilseniz ve her konuyu sidik yarışına çevirmeseniz adam gibi tartışabilsek belki daha farklı olur her şey.
    İnsanların sağ duyularını zorlamadan yorum yaparsanız kimse de size karşı cephe almaz.
    Yok ille gider yapacaksanız o da internetten olmaz.
    Öyle sanaldan asarım keserim diye sallayacak bir adam olmadığımı da bilen biliyor, dolayısıyla hiçbir yere varmayacak bu saçma tartışmayı kapatmayı öneriyorum.
  • 09-03-2010, 02:41:32
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Parmaklarınız için kolay gelsin arkadaşlar. Tartışıcak çok şeyiniz var sizin
  • 09-03-2010, 03:00:34
    #42
    arkadaşlar abartma falan yok, neden ezik v.s diyorsunuz. Anadolu kulupleri her yapılan pozitif şeyden sonra, yaptıklarını paraya cevirmek ister. Bursaspor un yaptıgıda bundan ibaret, ne gelirse kâr mantıgı var. Lütfen bu tarafı düşünelim. Anadolu kuluplerini 4 büyükler ile kıyaslamayın, onlarda musluk sonuna kadar açık, ama diğer takımlarda damlıyor sadece.