arkadaşlar abartma falan yok, neden ezik v.s diyorsunuz. Anadolu kulupleri her yapılan pozitif şeyden sonra, yaptıklarını paraya cevirmek ister. Bursaspor un yaptıgıda bundan ibaret, ne gelirse kâr mantıgı var. Lütfen bu tarafı düşünelim. Anadolu kuluplerini 4 büyükler ile kıyaslamayın, onlarda musluk sonuna kadar açık, ama diğer takımlarda damlıyor sadece.