En azından hata yaptığın zaman kabul etmesini bileceksin benim başka bir konuda yaptığım gibi, sağa sola saldırarak prim yapmaya çalışmaktan iyidir emin ol. 3 lafından biri 8-0 sıkıştığın zaman Liverpool amcanın arkasına saklan ya da demagoji yap şuan yaptığın gibi.

5 yıllık forum üyesiyim,maç oynanalı 3 yıl oldu,ama ilk kez geçen yopikte 8-0 skorunu hatırlattım.sizin her sıkıştığınızda başburduğunuz 0 puan muabbeti 10 yıldır ortalıkta geziniyor,5 yıllık forum hayatımda defalarca bir savunma mekanizması gibi işledi.ben kimseye saldırmıyorum,sadece bana yazılana cevap veriyorum