jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hatalarımızı gösterelim ozaman,bana uyar
En azından hata yaptığın zaman kabul etmesini bileceksin benim başka bir konuda yaptığım gibi, sağa sola saldırarak prim yapmaya çalışmaktan iyidir emin ol. 3 lafından biri 8-0 sıkıştığın zaman Liverpool amcanın arkasına saklan ya da demagoji yap şuan yaptığın gibi.