kendi yağımızda kavruluyoruz.kendi hatalarımızın sonucuna katlanıyoruz.
AMA HİÇ BİR TAKIMIN KADERİYLE OYNAMIYORUZ.
Bursaspor taraftarı neden sizi düşman olarak görüyor?
Bursaspor taraftarı kendilerine bir mana katabilmek için bir düşman aradılar ve bizi buldular akıllarınca. Ligde hiç hedefi kalmamış ve son maçlarını sürekli kaybeden takımımız son iki haftada rakibine yenildiğimiz için. Madem bu kadar ince düşünebiliyor bu sivri zekalı arkadaşlar küme düştükleri sene Ankaragücü maçına da baksınlar onları kim küme düşürmüş. Kaderlerini başka takımların üzerine bağlamasınlar mağdem o kadar güçlüler. Neymiş o golü atan Fahri sonra bize transfer olmuşmuş evet olmuş ne var?
Onların bizim düşmanımız bile olamazlar,
Öncelikle bizi düşman görüyorlarsa tribünlerinde 90 dakika bizim marşlarımızı söylemeyecekler.