maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elin şeyiyle gerdeğe gireceğinize varsa zaferiniz deplasmanda kalecisiz 10 kişi 3-4 gibi yazınız.
3-0 gibi bir skorla yenilirken federasyonun belirlediği yabancı sayısını aşıp fazla yabancıyla oynayıp 3-0 hükmen yenildiğiniz gibi mağlubiyetlerinizi de yazabilirsiniz.
kendi yağımızda kavruluyoruz.kendi hatalarımızın sonucuna katlanıyoruz.

AMA HİÇ BİR TAKIMIN KADERİYLE OYNAMIYORUZ.

Bursaspor taraftarı neden sizi düşman olarak görüyor?