• 03-09-2009, 09:26:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sarı-Kırmızılılar'ın en büyük yıldızı olan ve birçok Avrupa kulübünün listesinde yer alan Arda için astronomik bir teklif geldi.





    Ayağı kırılan Luca Modric'in yerine futbolcu arayan İngiliz kulübünün başkanı Daniel Levy bizzat Adnan Polat'ı arayarak Arda'yı istedi. Fakat Polat, "Satılacak futbolcumuz yok" diyerek astronomik öneriyi elinin tersiyle itti.
    Galatasaray transferin son gününde çok hareketli saatler yaşadı... Sarı-Kırmızılılar'ın en büyük yıldızı olan ve birçok Avrupa kulübünün listesinde yer alan Arda Turan için Tottenham'dan astronomik bir teklif geldi. Geçtiğimiz gün Birmingham maçında kaval kemiği kırılan ve sahalardan uzun süre uzak kalacağı açıklanan Modric'in yerine futbolcu arayan İngiliz devi, öğlen saatlerinde Cimbom'un kapısını çaldı.


    Sezon sonu görüşürüz

    Tottenham Başkanı Daniel Levy'nin bizzat Galatasaray Başkanı Adnan Polat'ı aradığı ve 18 milyon Euro'luk teklifte bulunduğu öğrenildi. Fakat Polat'ın, "Şu anda satılacak futbolcumuz yok. Teklifiniz için teşekkür ederiz. Belki sezon sonunda tekrar görüşürüz" yanıtını verdiği belirlendi. Galatasaray Başkanı Adnan Polat'ın bu net yanıtı üzerine Tottenham da transferden vazgeçti.
    Teklifi Arda'ya iletti Polat'ın Daniel Levy ile yaptığı görüşmenin ardından kariyer planlamasını kendisinin yapacağını söylediği Arda ile bir araya geldiği belirlendi. Başkan Polat'ın genç yıldıza Tottenham'ın teklifini ilettiği gelen haberler arasında. Kaptan Arda'nın Polat'a "Siz nasıl uygun görürseniz" dediği öğrenildi.


    Kaynak: Mynet Spor
  • 03-09-2009, 09:49:26
    #2
    Arda ingiliz futbolunun sertliğini kaldıramazdı zaten.
  • 03-09-2009, 10:58:02
    #3
    pesimizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arda ingiliz futbolunun sertliğini kaldıramazdı zaten.
    Niye kaldıramasın? İngiltere'ye gider de kendini geliştirirse rahat rahat oynar EPL'de. Tuncay Şanlı gitti, kendini geliştirdi. Çıktı futbolunu oynadı. Bütün takım arkadaşları yuhalanırken, Tuncay'ı alkışladı M.Boro taraftarı.

    Arda'nın bu sezon satılması çok yanlış olurdu zaten. 2010 Dünya Kupasında değerini katlayabilir.
  • 03-09-2009, 11:16:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Arda eğer gidecekse İspanya'ya gitsin. İngiltere'de oynanan futbolun, onun futbol tarzıyla uyuşmadığını düşünüyorum..
  • 03-09-2009, 11:26:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bir Fenerbahçeli olarak kendisini zevkle izliyorum. kendisini geliştireceğini de inanıyorum. Allah korusun, bir sakatlık yaşamazsa da adını türk futbol tarihine altın harflerle yazdıracağından da eminim.

    ama, gelgelelim; dünyanın her kulübünde oynayacak düzeyde değil.

    mesela, arda turan'ın bir manchester united'ta galatasaray'da oynadığı gibi müthiş bir şekilde oynayacağını düşünüyor musunuz? düşünebilir misiniz?

    arda'nın fiziği yetersiz. arda bir ortasaha oyuncusundan beklenen derecede koşmuyor.

    mesela manchester, chelsea, barcelona gibi takımlarda 60. dakikadan sonra arda'nın dili dışarıya çıkar.

    ve bunu geliştirmesi mümkün değildir. zira bir insan süratini geliştiremez.

    arda turan türkiye ligi için müthiş bir oyuncudur. her teknik direktörün takımında görmek istediği bir oyuncudur.

    çünkü türk halkı göz zevki istemez. türk halkı gol ister.

    arda turan'ın iş yapabileceği yerler; italya ligi gibi zaman zaman temponun düşüp yükseldiği liglerdir.

    ispanya ve ingiltere gibi bir oyuncudan istenilen ilk şartın hız olduğu liglerde arda turan başarılı olamayacaktır.

    tıpkı alex de souza gibi...

    alex de aynı şekilde türkiye ligi için müthiş bir oyuncudur. iki çalım atar, bir arapası gönderir, gol attırır, gol de atar. ama bu dediğim liglerde alex'i tutmazlar, tutturmazlar.

    ama demem odur ki; umarım arda turan bir manchester, bir chelsea, bir barcelona'ya gider, orda 10 numara olur, on numara oynar ve ben de bu söylediklerimin yanlış olduğu kanısına varırım.
  • 03-09-2009, 11:44:08
    #6
    Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir Fenerbahçeli olarak kendisini zevkle izliyorum. kendisini geliştireceğini de inanıyorum. Allah korusun, bir sakatlık yaşamazsa da adını türk futbol tarihine altın harflerle yazdıracağından da eminim.

    ama, gelgelelim; dünyanın her kulübünde oynayacak düzeyde değil.

    mesela, arda turan'ın bir manchester united'ta galatasaray'da oynadığı gibi müthiş bir şekilde oynayacağını düşünüyor musunuz? düşünebilir misiniz?

    arda'nın fiziği yetersiz. arda bir ortasaha oyuncusundan beklenen derecede koşmuyor.

    mesela manchester, chelsea, barcelona gibi takımlarda 60. dakikadan sonra arda'nın dili dışarıya çıkar.

    ve bunu geliştirmesi mümkün değildir. zira bir insan süratini geliştiremez.

    arda turan türkiye ligi için müthiş bir oyuncudur. her teknik direktörün takımında görmek istediği bir oyuncudur.

    çünkü türk halkı göz zevki istemez. türk halkı gol ister.

    arda turan'ın iş yapabileceği yerler; italya ligi gibi zaman zaman temponun düşüp yükseldiği liglerdir.

    ispanya ve ingiltere gibi bir oyuncudan istenilen ilk şartın hız olduğu liglerde arda turan başarılı olamayacaktır.

    tıpkı alex de souza gibi...

    alex de aynı şekilde türkiye ligi için müthiş bir oyuncudur. iki çalım atar, bir arapası gönderir, gol attırır, gol de atar. ama bu dediğim liglerde alex'i tutmazlar, tutturmazlar.

    ama demem odur ki; umarım arda turan bir manchester, bir chelsea, bir barcelona'ya gider, orda 10 numara olur, on numara oynar ve ben de bu söylediklerimin yanlış olduğu kanısına varırım.
    Arda ile Alex aynı kefeye konamaz. Alex kaliteli bi' oyuncu olmasına karşın hiç koşmayan bi' oyuncudur. Arda geçen sezon bütün maç deli gibi bi' ileri bi' geri koşmuştur. Bu sezon yeni sisteme göre geri dönmesi yerine, ileride oyun kurması istenmektedir. Arda takımın en çok koşan oyuncularından biri. Ha sen desen ki "Arda her kulüpte Galatasaray'da veya Milli takımda oynadığı ruh ve istekle oynar mı" orasını ben de bilmiyorum. İlerleyen yıllarda göreceğiz.
    18 m € luk teklife gelince; Manu, Barca gibi kulüplere gidip yedek oturacağına böyle kulüplere gidip önce kendini göstermesi taraftarıyım. 1-2 sene içinde zaten büyük kulüplerin vazgeçilmez oyuncularından biri olacaktır.
  • 03-09-2009, 11:45:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arda ile Alex aynı kefeye konamaz. Alex kaliteli bi' oyuncu olmasına karşın hiç koşmayan bi' oyuncudur. Arda geçen sezon bütün maç deli gibi bi' ileri bi' geri koşmuştur. Bu sezon yeni sisteme göre geri dönmesi yerine, ileride oyun kurması istenmektedir. Arda takımın en çok koşan oyuncularından biri. Ha sen desen ki "Arda her kulüpte Galatasaray'da veya Milli takımda oynadığı ruh ve istekle oynar mı" orasını ben de bilmiyorum. İlerleyen yıllarda göreceğiz.
    18 m € luk teklife gelince; Manu, Barca gibi kulüplere gidip yedek oturacağına böyle kulüplere gidip önce kendini göstermesi taraftarıyım. 1-2 sene içinde zaten büyük kulüplerin vazgeçilmez oyuncularından biri olacaktır.
    Alex oynadığı her maçta koştuğu km ile ilk 3e giriyor.
  • 03-09-2009, 11:51:53
    #8
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alex oynadığı her maçta koştuğu km ile ilk 3e giriyor.
    Şöyle ki Alex kendini ayarlıyor. Mesela atıyorum Santos, Emre ve Alex'in oynadığı maçlarda Alex'in üzerine çok yük binmeden rahat rahat oynuyor. Fakat oyundan biri çıkarsa veya atılırsa başlıyor oynamaya. Fakat Arda maçın başından sonuna kadar koşuyor. Kaldı ki konu Arda'nın konusu, Alex'in değil
  • 03-09-2009, 11:53:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle ki Alex kendini ayarlıyor. Mesela atıyorum Santos, Emre ve Alex'in oynadığı maçlarda Alex'in üzerine çok yük binmeden rahat rahat oynuyor. Fakat oyundan biri çıkarsa veya atılırsa başlıyor oynamaya. Fakat Arda maçın başından sonuna kadar koşuyor. Kaldı ki konu Arda'nın konusu, Alex'in değil
    Sen koşmuyor deyince belirteyim dedim