pesimizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arda ingiliz futbolunun sertliğini kaldıramazdı zaten.
Niye kaldıramasın? İngiltere'ye gider de kendini geliştirirse rahat rahat oynar EPL'de. Tuncay Şanlı gitti, kendini geliştirdi. Çıktı futbolunu oynadı. Bütün takım arkadaşları yuhalanırken, Tuncay'ı alkışladı M.Boro taraftarı.

Arda'nın bu sezon satılması çok yanlış olurdu zaten. 2010 Dünya Kupasında değerini katlayabilir.