Şöyle ki Alex kendini ayarlıyor. Mesela atıyorum Santos, Emre ve Alex'in oynadığı maçlarda Alex'in üzerine çok yük binmeden rahat rahat oynuyor. Fakat oyundan biri çıkarsa veya atılırsa başlıyor oynamaya. Fakat Arda maçın başından sonuna kadar koşuyor.
Kaldı ki konu Arda'nın konusu, Alex'in değil
Sen koşmuyor deyince belirteyim dedim