OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alex oynadığı her maçta koştuğu km ile ilk 3e giriyor.
Şöyle ki Alex kendini ayarlıyor. Mesela atıyorum Santos, Emre ve Alex'in oynadığı maçlarda Alex'in üzerine çok yük binmeden rahat rahat oynuyor. Fakat oyundan biri çıkarsa veya atılırsa başlıyor oynamaya. Fakat Arda maçın başından sonuna kadar koşuyor. Kaldı ki konu Arda'nın konusu, Alex'in değil