Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arda ile Alex aynı kefeye konamaz. Alex kaliteli bi' oyuncu olmasına karşın hiç koşmayan bi' oyuncudur. Arda geçen sezon bütün maç deli gibi bi' ileri bi' geri koşmuştur. Bu sezon yeni sisteme göre geri dönmesi yerine, ileride oyun kurması istenmektedir. Arda takımın en çok koşan oyuncularından biri. Ha sen desen ki "Arda her kulüpte Galatasaray'da veya Milli takımda oynadığı ruh ve istekle oynar mı" orasını ben de bilmiyorum. İlerleyen yıllarda göreceğiz.
18 m € luk teklife gelince; Manu, Barca gibi kulüplere gidip yedek oturacağına böyle kulüplere gidip önce kendini göstermesi taraftarıyım. 1-2 sene içinde zaten büyük kulüplerin vazgeçilmez oyuncularından biri olacaktır.
Alex oynadığı her maçta koştuğu km ile ilk 3e giriyor.