• 18-08-2009, 22:47:58
    #1
    Üyeliği durduruldu

    Galatasaray-L. Talinn, Sion-Fenerbahçe, Trabzonspor-Toulouse ve Sivasspor-Shaktar maçları hangi kanalda?Bu maçları ücretsiz izleyebilecek miyiz?
    UEFA Avrupa kupasında bu perşembe 4 maçımız var.

    İşte Maç Kanalları;

    TRABZONSPOR - TOULOUSE
    Trabzonspor ise 19:45'de başlayacak olan mücadelede Fransız ekibi Toulouse'u ağırlayacak. Zorlu mücadele yine D Smart platformunda yer alan Futbol Smart ve Loca 2 PPV kanallarından ekranlara gelecek.
    SİVASSPOR - SHAKTAR DONETSK
    Sivasspor'un Shakhtar Donetsk mücadelesi ise Show TV'de ekrana geliyor. Mircea Lucescu'nun son UEFA şampiyonu öğrencilerini ağırlayacak olan Sivasspor'un karşılaşması 21.00'de başlayacak. Bu maçı ayrıca Ukrayna kanalı TRK Ukraine canlı olarak şifreli yayınlayacak...
    SION - FENERBAHÇE
    Fenerbahçe'nin İsviçre'deki zorlu mücadelesi 21.30'dan itibaren D Smart Euro Futbol Kanalı ile D Smart Loca 1 PPV kanalından canlı olarak yayınlanacak. Ayrıca İsviçre kanalı TSR 2'de Hotbird uydusundan maçı şifreli ve canlı yayınlayacak...
    GALATASARAY - LEVADİA TALLINN
    Galatasaray'ın Estonya'nın Levadia Tallinn takımı ile 21.45'te Ali Sami Yen'de yapacağı mücadele D Smart platformunda yer alan Futbol Smart kanalı ile HD Smart ve Loca 2 kanallarından yayınlanacak.
    Kaynak:UEFA Maçlarımız Hangi Kanalda?
  • 18-08-2009, 23:04:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ya bu d-smart'a iyice kıl olmaya başladım :@ yahu takımımız avrupaya gidiyor nasıl desteklicez biz bu ulkemızı anlamıyorum akıl mantık yok'mu bunlar'da ya yazık vallahi yazık herşey ticaret uğruna ülkemiz'de
  • 18-08-2009, 23:08:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    herkes kendini düşünüyor maalesef :/
  • 18-08-2009, 23:54:05
    #4
    Kahvelerde 2 liraya seyredilebiliyor.+ 2 çay veriyorlar yanında bu kadar da ateş püskürmeyin
  • 19-08-2009, 00:21:38
    #5
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kahvelerde 2 liraya seyredilebiliyor.+ 2 çay veriyorlar yanında bu kadar da ateş püskürmeyin
    Keske yurtdisindada D-Smart yayini yapan bi cafe bulsak
  • 19-08-2009, 01:18:32
    #6
    FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keske yurtdisindada D-Smart yayini yapan bi cafe bulsak
    hmm o zaman başka
  • 19-08-2009, 01:19:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kahvelerde 2 liraya seyredilebiliyor.+ 2 çay veriyorlar yanında bu kadar da ateş püskürmeyin
    evim'de rahat rahat ailem'le izlemek varken kahvehane hoş'mu sence ?
  • 19-08-2009, 01:50:59
    #8
    SSessizCrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evim'de rahat rahat ailem'le izlemek varken kahvehane hoş'mu sence ?
    sen aile'nle izlemek istiyosun o ayrı.Ben hiç ailemle maç izlemedim bilemem aile ile maç nasıl izlenir keyifli mi olur falan..
  • 19-08-2009, 02:43:36
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SSessizCrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bu d-smart'a iyice kıl olmaya başladım :@ yahu takımımız avrupaya gidiyor nasıl desteklicez biz bu ulkemızı anlamıyorum akıl mantık yok'mu bunlar'da ya yazık vallahi yazık herşey ticaret uğruna ülkemiz'de
    Nedir bu D-Smart Düşmanlığı anlamış değilim D-Smart gidicek başka bi yayıncı kuruluş gelicek zaten takımlara destek olmak için şifreli kanalda veriyorlar maçları