SSessizCrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evim'de rahat rahat ailem'le izlemek varken kahvehane hoş'mu sence ?
sen aile'nle izlemek istiyosun o ayrı.Ben hiç ailemle maç izlemedim bilemem aile ile maç nasıl izlenir keyifli mi olur falan..