
Show Tv
25
●1.529
ayrıca ailemizle maç izleyemıcekmıyız yani neden keyifli olmasın orasını hiç anlayamadım neyse d-smart düşmanlıgı yok bu ülkede'ki çıkarcılıga düşmanlık var arkadaşın dedıgi gibi d-smart olmasa başka bişi olucak sorun bu zaten tamam içerdeki maçları alıyorlar ama avrupa'da nasıl desteklicez biz takımımızı son 2 senedir çıktı bu rezalet ondan önce avrupa maçları normal yayındaydı.Umarım açıklayabılmişimdir benım d-smart'a bi düşmanlıgım yok ayrıca ailem'le'de çok keyifli bi şekil'de maç izlerim yani hem bi defa kahvehane'deki ortamla eviniz'deki ortam bir'mi tutulur ?
bir maça yaklaşık ( 200mb-400mb ) arası kota gidiyor. 1 ayda zaten 4 lig maçı olursa da en fazla 2 Uefa Avrupa Kupası maçı toplamda 6 maç yapıyor bu da ortalama 1.8gb kota götürüyor
. 4 gb limitli kota kullanan bir arkadaş bile 2gb kotası elinde kalıyor. Benim tavsiyem sınırsız internet paketi kullanıyorsanız ve film,oyun vs. inidirip-izlemiyorsanız 8mbps'lik tarifeye geçin donmadan maçlarınızı izleyin
. 2TL fark ediyor kullandığınız 1mbps paket ile değiştireceğiniz 8mbps paket