• 19-08-2009, 02:58:52
    #10
    Oturur Sivas maçını izleriz mecbur
    Show Tv
  • 19-08-2009, 03:42:06
    #11
    enTURK_Baho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oturur Sivas maçını izleriz mecbur
    Show Tv
    O mac yilin tecavuzu oscar'ina aday. Demedi deme
  • 19-08-2009, 03:50:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen aile'nle izlemek istiyosun o ayrı.Ben hiç ailemle maç izlemedim bilemem aile ile maç nasıl izlenir keyifli mi olur falan..
    sen dıye bişi yok kardeşim bi çok kişi benım gıbı dusnuyor bi çok kişi'de senın gibi futbol sadece kahvehaneler'de izlnen bişi değil demi ayrıca ailemizle maç izleyemıcekmıyız yani neden keyifli olmasın orasını hiç anlayamadım neyse d-smart düşmanlıgı yok bu ülkede'ki çıkarcılıga düşmanlık var arkadaşın dedıgi gibi d-smart olmasa başka bişi olucak sorun bu zaten tamam içerdeki maçları alıyorlar ama avrupa'da nasıl desteklicez biz takımımızı son 2 senedir çıktı bu rezalet ondan önce avrupa maçları normal yayındaydı.Umarım açıklayabılmişimdir benım d-smart'a bi düşmanlıgım yok ayrıca ailem'le'de çok keyifli bi şekil'de maç izlerim yani hem bi defa kahvehane'deki ortamla eviniz'deki ortam bir'mi tutulur ?
  • 19-08-2009, 04:19:17
    #13
    SSessizCrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen dıye bişi yok kardeşim bi çok kişi benım gıbı dusnuyor bi çok kişi'de senın gibi futbol sadece kahvehaneler'de izlnen bişi değil demi ayrıca ailemizle maç izleyemıcekmıyız yani neden keyifli olmasın orasını hiç anlayamadım neyse d-smart düşmanlıgı yok bu ülkede'ki çıkarcılıga düşmanlık var arkadaşın dedıgi gibi d-smart olmasa başka bişi olucak sorun bu zaten tamam içerdeki maçları alıyorlar ama avrupa'da nasıl desteklicez biz takımımızı son 2 senedir çıktı bu rezalet ondan önce avrupa maçları normal yayındaydı.Umarım açıklayabılmişimdir benım d-smart'a bi düşmanlıgım yok ayrıca ailem'le'de çok keyifli bi şekil'de maç izlerim yani hem bi defa kahvehane'deki ortamla eviniz'deki ortam bir'mi tutulur ?
    Güzel kardeşim anlatamadım sanırım ben hiç ailemle futbol maçı izlemedim bilmiyorum nasıl bişey olduğunu onu söylemek istedim.

    Ayrıca o spikerlerle bende sevmiyorum D-Smartı, adamlar gaza bile getiremiyor golden önce ne heyecanlandırma ne başka bişey tadı tuzu yok.

    Nerde o mavi logolu starda Ertem Şener'in anlattığı heyecanlı maçlar
  • 19-08-2009, 06:10:42
    #14
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şampiyonlar ligi hala starda sanırım ne zaman bitiyor anlaşması
  • 19-08-2009, 08:20:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Evet ya gircen Şampiyonlar Ligine izlicen maçlarını kral gibi
  • 19-08-2009, 08:23:38
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Dreambox Alın Rahat Edin
  • 19-08-2009, 08:52:27
    #17
    Dsmart alacak değilim bu maçlar nedeniyle.Lig tv gibi netten izleyecem.
  • 19-08-2009, 10:25:46
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Netten izlemek daha kârlı zaten bir maça yaklaşık ( 200mb-400mb ) arası kota gidiyor. 1 ayda zaten 4 lig maçı olursa da en fazla 2 Uefa Avrupa Kupası maçı toplamda 6 maç yapıyor bu da ortalama 1.8gb kota götürüyor . 4 gb limitli kota kullanan bir arkadaş bile 2gb kotası elinde kalıyor. Benim tavsiyem sınırsız internet paketi kullanıyorsanız ve film,oyun vs. inidirip-izlemiyorsanız 8mbps'lik tarifeye geçin donmadan maçlarınızı izleyin . 2TL fark ediyor kullandığınız 1mbps paket ile değiştireceğiniz 8mbps paket