Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kahvelerde 2 liraya seyredilebiliyor.+ 2 çay veriyorlar yanında bu kadar da ateş püskürmeyin
evim'de rahat rahat ailem'le izlemek varken kahvehane hoş'mu sence ?