ya bu d-smart'a iyice kıl olmaya başladım :@ yahu takımımız avrupaya gidiyor nasıl desteklicez biz bu ulkemızı anlamıyorum akıl mantık yok'mu bunlar'da ya yazık vallahi yazık herşey ticaret uğruna ülkemiz'de