SSessizCrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya bu d-smart'a iyice kıl olmaya başladım :@ yahu takımımız avrupaya gidiyor nasıl desteklicez biz bu ulkemızı anlamıyorum akıl mantık yok'mu bunlar'da ya yazık vallahi yazık herşey ticaret uğruna ülkemiz'de
Nedir bu D-Smart Düşmanlığı anlamış değilim D-Smart gidicek başka bi yayıncı kuruluş gelicek zaten takımlara destek olmak için şifreli kanalda veriyorlar maçları