Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kahvelerde 2 liraya seyredilebiliyor.+ 2 çay veriyorlar yanında bu kadar da ateş püskürmeyin
Keske yurtdisindada D-Smart yayini yapan bi cafe bulsak