• 13-08-2009, 12:01:11
    #1
    Fenerbahçe ile sözleşme yenilemeyen futbolcu Lugano İtalyan ekibi Fiorentina ile anlaştı.
  • 13-08-2009, 12:02:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kaynak ?
  • 13-08-2009, 12:05:38
    #3
    Ntvspor alt yazı =)
  • 13-08-2009, 12:23:05
    #4
    Defolsun gitsin doğruysa o ortamı bence bidaha asla yakalayamaz hem maddi hem manevi...
  • 13-08-2009, 12:41:24
    #5
    Çok iyi bi' futbolcu olsa da karakteri düşük biri ve aşırı çirkef bi' oyuncu. İyi olmuş gitmesi.
  • 13-08-2009, 12:48:05
    #6
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi bi' futbolcu olsa da karakteri düşük biri ve aşırı çirkef bi' oyuncu. İyi olmuş gitmesi.
    Bilica'nın ondan kalır yanı yok. Canlı izledim sert oynuyor. Başımızı ağrıtacak Bilica'da. Lugano kalsaydı daha iyi olurdu takım için. Hem defansif iyi hem gol atıyordu hava toplarında hakimiyeti iyiydi. Şimdi Alex topu kesiyor kafa vuran adam yok duran toplarda.
  • 13-08-2009, 13:02:28
    #7
    ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilica'nın ondan kalır yanı yok. Canlı izledim sert oynuyor. Başımızı ağrıtacak Bilica'da. Lugano kalsaydı daha iyi olurdu takım için. Hem defansif iyi hem gol atıyordu hava toplarında hakimiyeti iyiydi. Şimdi Alex topu kesiyor kafa vuran adam yok duran toplarda.
    Zaten Lugonu ile Blica kıyaslanamaz. Çünkü Lugano ondan bi'kaç gömlek üstün. Blica küçük takımlarda iyi oynuyor fakat belli ki büyük takımlarda oynayamıyor.
  • 13-08-2009, 13:10:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    lugano türkiyede ki en iyi stoperlerden bir tanesiydi.
  • 13-08-2009, 13:30:36
    #9
    Türkiyenin En İyi Stoperini kaybettik.Tam anlamıyla Gittiyse. :S