Çok iyi bi' futbolcu olsa da karakteri düşük biri ve aşırı çirkef bi' oyuncu. İyi olmuş gitmesi.
Bilica'nın ondan kalır yanı yok. Canlı izledim sert oynuyor. Başımızı ağrıtacak Bilica'da. Lugano kalsaydı daha iyi olurdu takım için. Hem defansif iyi hem gol atıyordu hava toplarında hakimiyeti iyiydi. Şimdi Alex topu kesiyor kafa vuran adam yok duran toplarda.