ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilica'nın ondan kalır yanı yok. Canlı izledim sert oynuyor. Başımızı ağrıtacak Bilica'da. Lugano kalsaydı daha iyi olurdu takım için. Hem defansif iyi hem gol atıyordu hava toplarında hakimiyeti iyiydi. Şimdi Alex topu kesiyor kafa vuran adam yok duran toplarda.
Zaten Lugonu ile Blica kıyaslanamaz. Çünkü Lugano ondan bi'kaç gömlek üstün. Blica küçük takımlarda iyi oynuyor fakat belli ki büyük takımlarda oynayamıyor.