Konu
Lugano Fiorentina'da.
13-08-2009, 12:41:24
#5
Fhenix
Çok iyi bi' futbolcu olsa da karakteri düşük biri ve aşırı çirkef bi' oyuncu. İyi olmuş gitmesi.